Frågor gällande biljetter / biljettpaket.

Ta en titt i listan nedan för att se om du hittar just din fråga:

“Vi vill ha hjälp med en större biljettorder till företag, myndighet, eller e-faktura (EDI)”
SVAR: Kontakta oss genom att Klicka HÄR

“Systemet låser sig när jag försöker boka mina biljettpaket”
SVAR: Det du själv kan göra innan du kontaktar oss är att genomföra bokningen från en annan enhet och om du har möjlighet testa att genomföra betalningen med ett annat betalkort. Annars är du välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig gärna. Kontakta oss HÄR

“Vi har inte fått någon bokningsbekräftelse eller biljetter via mail, vad gör vi?”
SVAR: Bokningsbekräftelse och biljetter skickas omgående efter att bokningen genomförts. Börja med att ta en titt i din skräpmapp / spamfilter i din mailbox. I de allra flesta fall då bokningsbekräftelse inte har kommit fram så ligger mailet där. Har du en mailadress från någon av de stora mail-leverantörerna: Ex www.hotmail.com , www.gmail.com ,www.msn.com , www.live.se och www.outlook.com  då har de två stycken spamfilter. Det ena kommer du åt genom ditt mailprogram och det andra kommer du åt genom att logga in på din webmail. Se HÄR hur detta ser ut för hotmail. (som är den vanligaste källan till försvunna biljettpaket) OBS om det var längre än 7 dagar sedan du lade din order så har flera av de stora mailleverantörerna som standardläge att radera spammail inom 7-14 dagar, så vida du inte konfigurerat din mail annorlunda. Om så är fallet kommer du med andra ord inte hitta våra mail i ditt spamfilter.

Oavsett anledning så kan du vara alldeles lugn. Vi har en databas med oss till arenan för föreläsningen du har bokat dig till med alla ordrar. Kom till arenan i god tid före föreläsningen (cirka 30 minuter) så hittar vi ditt sällskap den vägen och släpper in er alla. Vi vet inte varför de stora mail-leverantörerna ogillar mail från oss utan får bara förhålla oss till det. Vill du hjälpa framtida biljettköpare så lägg gärna till oss som “betrodd användare” i din hotmail / gmail / msn / live eller outlook. På så sätt kanske våra mail faktiskt kommer från till sist. 

“Vi har köpt biljetter men kan inte gå på föreläsningen, vad gör vi?”
SVAR: Köpta biljetter / biljettpaket återlöses aldrig av oss men eftersom biljett / biljettpaket inte är personligt så kan du ge bort biljetten till någon du känner eller på egen hand sälja biljetten vidare om du önskar. Dessutom är alla biljetter öppna så du kan välja att flytta vidare din biljett till annan ort Jesper föreläser i. Denna möjlighet finns bara om du meddelar oss före datumet för föreläsningen du är inbokad på. Kontaktar du oss efter att föreläsningen du är bokad för ägt rum betraktar vi biljett / biljettpaket som förbrukat.

“Någonting har blivit fel med min betalning / faktura.”
SVAR: Då måste du skicka ett email med ditt ärende till oss och det gör du HÄR Var noga med att ge oss all nödvändig information så att vi snabbt kan hjälpa dig med rätt åtgärd.