Ta en titt i listan nedan för att se om du hittar just din fråga:

“Vi vill ha hjälp med en större biljettorder till företag, myndighet, eller e-faktura (EDI)”
SVAR: Kontakta oss genom att Klicka HÄR

“Vi har inte fått någon bokningsbekräftelse via mail, vad gör vi?”
SVAR: Börja med att ta en titt i din skräpmapp / spamfilter i din mailbox. I de allra flesta fall då bokningsbekräftelse inte har kommit fram så ligger mailet där. Om du inte hittar bokningsbekräftelse i din mailbox så klickar du  HÄR för att kontakta oss. 

“Vi har köpt biljetter men kan inte gå på föreläsningen, vad gör vi?” 
SVAR: Köpta biljetter / biljettpaket återlöses aldrig av oss men eftersom biljett / biljettpaket inte är personligt så kan du ge bort biljetten till någon du känner eller på egen hand sälja biljetten vidare om du önskar. Dessutom är alla biljetter öppna så du kan välja att flytta vidare din biljett till annan ort Jesper föreläser i. Denna möjlighet finns bara om du meddelar oss före datumet för föreläsningen du är inbokad på. Kontaktar du oss efter att föreläsningen du är bokad för ägt rum betraktar vi biljett / biljettpaket som förbrukat.

“Någonting har blivit fel med min betalning / faktura.”
SVAR: Då måste du skicka ett email med ditt ärende till oss och det gör du HÄR Var noga med att ge oss all nödvändig information så att vi snabbt kan hjälpa dig med rätt åtgärd.